fredag 28. januar 2011

Fredagskveld

Sitter å ser på korslaget å strikker på en av pølseputene jeg strikker til vårt nye hus med nytt og gammelt. Må jo ha noe å gjøre mens tiden går.
 Litt på vei med en av dem, tenkte jeg skulle lage dem i hvit, svart og limegrønne.
Pyntet litt i flytte kaoset med lys og en julestjerne som har overlevd julen. 


I morgen blir det Ikea som får besøk da blir det Ektorp sofa på oss, gleder meg til å få alt på plass i huset. Ha en fortsatt fin kveld.


Klem Christina

4 kommentarer:

cissemosse sa...

For et fantastisk vakkert drømmehus dere har kjøpt! Også det kjøkkenet!!! Glad jeg oppdaget bloggen din (takk for koselig kommentar på min:-) )
Buksen er strikker rett fram og tilbake på to pinner så den er superenkel. De fleste av oppskriftene i "Myk start" boka er bare rette eller vrange masker fram og tilbake på to pinner, så syr man sammen til slutt!

Christina's Hobby sa...

Ja vi bare går bare å venter til overtagelse på huset nå."Myk start" boken du prater om er den å få kjøpt i garnbutikker ? Ha en fin kveld å ta for at du var innom.
Klem fra meg

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, og takk for koselig hilsen på bloggen min. :-)
Så flott hus dere har kjøpt, kan tenke meg at du gleder deg til å flytte inn. Skal bli spennende å følge bloggen din videre.

FruHellstrøm sa...

Hei hei :)
Så koselig at du fant frem til min blogg :) Og vil bli med på min kjærlighets give away :)

De ser jout til å bli noen kjempe fine puter da :) Jeg har akkurat lært meg å strikke, så holder meg til luer forløpig ;) hihi

Så flott hus på headeren din :) Skjønner det er drømmehuset :)
Vi er på husjakt selv, og håper snart drømmehuset vårt også dukker opp:)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina