mandag 14. mars 2011

Min første award og bilder av stue i nytt hus

Har fått min første award i dag, fra http://dromme-huset.blogspot.com/ gå inn å se på hennes fine blogg.
Her er de første bildene fra huset vårt.

Vår nye Ektorp sofa fra IKEA, bare elsker dem.

Og her har vi Ektorp stoler med paller, love it : )


Kommer tilbake med mere bilder og hvem jeg sender awarden videre til når jeg har litt mere tid, måtte bare innom får å gi ett lite livstegn fra meg.

Ha en fin mandag alle sammen.

Klem Christina

6 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med award!
Skjønner at du har brukt tiden godt;-D Ektorp er bare nydelig å sitte i, ligge på og sove i! Også er det så kjekt med at man kan velge seg en annen farge uten å måtte bytte ut hele salongen;-)
Gleder meg til å se resten, deilig med litt inspirasjon når men står på flyttefot selv vet du!

Håper du får en fin dag!

Klem fra Grete

Christina's Hobby sa...

Takk Grete og ja her har vi stått på. Har fått kjempe mye hjelp ellers hadde vi ikke kommet så langt.Mannen i huset og en kompis holdt på med sofa + stoler til kl. 02 om natta på fredag. De synes at ting burde komme på plass fort, da smiler jeg bare som en sol å lot dem holde på. Ja gled deg til flytting det gir energi på vonde dager. For er det noe jeg vet om så er det det. Ha en super fin dag Grete. Klem Christina

Moccamamma sa...

Så fint du får det! Vi har Ektorp med sjeselong i Tv-stua. Hadde ønsket meg to slik som du har - men prioriterte tv-stua først :)

Lykke til med resten av innflyttinga!

Moccamamma :)

Bondekjerringa sa...

Gratulerer med award, og lekker stue :)
Ha en fin kveld og uke!

Christina's Hobby sa...

Takk Bondekåno og Moccamamma. Ha en fin uke dere også. Klem Christina

cissemosse sa...

Så fint det ble!!! Stolene med paller er jo også utrolig fine! Takk for råd ang sofaene! Mine sofaer tåler nemlig ikke akkurat vårsolas avslørende lys....